miércoles, 4 de febrero de 2009

SILENCI

Aquí us penjo la nostra producció final. En aquests 5 minuts i 14 segons hi han condensades moltes de les coses que hem aprés amb aques assignatura.






La meva opinió és que està molt bé (jajajja, que diré JO no?) però coses que al principi semblaven insalvables les hem pogut arreglar i disimular molt bé amb l'IMovie...


Muntant la pel·licula ens hem donat compte de la importancia de molts detalls, com per exemple el temps i els efectes de les transicions entre les imatges, la música, els sons, els volums... etc...

Hem escollit el títol Silenci ja que la pel·lícula acaba amb el final "tràgic" de la Natalia i la fugida dels companys atemorits, deixant només silenci. A més la figura del quadre que es veu a l'escena final la podem veure durant tota la pel·lícula.

Hem volgut donar un toc misteriós i de por amb els detalls de la música intrigant, com predient que alguna cosa terrorífica passarà, les paraules que queden a la cantonada del plànol dient (PREOCÚPATE..), la persona que passa al final del passadís quan sembla que ja no queda ningú.,..etc...


Per cert que penso que la música final queda genial!! Talla el silenci i acompanya l'impacte que provoca el final.

Estic impresionada amb el resultat final, sincerament no pensava que sortiria tant bé.

En conclusió i per tancar la reflexió sobre la assignatura vull deixar constància de que he après molt i una cosa molt important: he gaudit molt de l'assignatura mentre aprenia! Les sessions m'han resultat molt molt molt enriquidores! M'ha agradat molt l'assignatura! Felicitats!

No hay comentarios: