martes, 3 de febrero de 2009

L'anunci de la Playstation

Vaig sortir "trastocada" de la classe en que vam parlar de l'anuncia de la Playstation.

Per mi és un anunci perversament estrany tant quant el vaig veure, com després d'analitzar-lo una mica.

Quan fa anys que le vaig veure per la tele hem cridava l'atenció en primer lloc per la forma de la cara de la noia de l'anunci. Sembla una barreja entre un alien i una xinesa.... Això ja li dona un toc misteriós. Però a part aquest lloc tant gris, com si fos un habitació de càstig.. el fa encara més estrany. A més de tot això se li afegeixen altres elements com son els rellotges que van canviant la hora sense sentit, i el missatge que aparentment tampoc o té i el riure final. Tota aquesta barreja de "sense sentits" per acabar anunciant la Playstation ja m'acabava de "trastocar", un ambient tant inconnex hem desconcertava.

Avui hem estat analitzant l'anunci a classe i hem vist per exemple com el cap de la noi amb les cues volia evocar la forma del comandament de la Playstation. Quina curiositat!!

A més és curiós com a l'anunci es parla de "riqueza mental" i com l'autor de l'anunci ha il·luminat el front de la noia.

La veritat és que la sessió ens ha ajudat a entendre alguns aspectes de l'anunci, o millor dir, a fixar-nos i donar-li sentit, però jo la veritat continuo preguntant-me si hi ha alguna cosa més amaga a l'anunci que no veig o realment és així d'abstracte i no vol dir res més.

Aquí deixo l'anunci per veure'l:




He buscat alguna mena d'informació sobre l'anunci i com a mínim m'he quedat més tranquila quan he vist l'aparença real de la protagonista.

Penso que és força curiós. Aquí la deixo:


No hay comentarios: